עמוד בית > >

מתיחה גרועה!

יצאנו למצוא סופסוף פתרון לסימני מתיחה

בעולם בו יש חיסונים לקורונה, זה מרגיש כאילו אף אחד לא מצליח למצוא פתרון לבעיה הכי פשוטה והכי מרגיזה בעולם- סימני מתיחה.

כמעט ולא קיימת אישה שלא סובלת מהם. סימני מתיחה אדומים או לבנים, הם נשארים כמו צלקת מביכה על הירכיים, החזה, הבטן ואפילו הזרועות, ופוגעות בכל חלקה טובה של עור בלי רחמים. וגם אם לא עברת לידות או הנקה, מספיקה דיאטה אחת יותר מדי כדי להבחין בהם נמתחים עלינו כמו שקית בלויה.
איך אפשר לטשטש אותם, עד כמה הטיפולים באמת עוזרים, והאם אפשר למנוע אותם מלכתחילה. שמן קוקוס? ויטמין E או טיפולי לייזר? יצאנו לבדוק.

האם אפשר באמת להיפטר מסימני המתיחה?

המסקנה הראשונה שהגענו אליה, היא שאין כאן פתרון קסם. יש שמנים, משחות ואפילו מכשור, שיכולים לטשטש את הסימנים, אבל כמו הרבה דברים אחרים, הם משתנים מאישה לאישה,
ואין מוצר אחד שמתאים לכולן או כזה שיעלים אותם לנצח. יותר מזה, מומחים רבים יגידו לכן שבכלל מדובר בנטייה גנטית מולדת, ששום קרם לא ימנע.
אבל בכל זאת, נשים רבות מוכנות להישבע שיש כמה דברים ששיפרו את המראה שלהם משמעותית.

שמנים

בגזרת השמנים, יש כמה תכשירים שהעוקבות שלנו נשבעו שמנעו אצלן הופעת סימנים, וחלקן אפילו נשבעו שטשטשו אותן כמעט לגמרי. גם כאן, מאוד אישי מאישה לאישה.

שמן ויטמין E של חברת JASON

שמן גוף מזין ונעים שמכיל ריכוז גבוה של ויטמין E הידוע כמסייע בטשטוש וטיפול בצלקות בעור. הומלץ על ידי נשים רבות שהעידו שעזר להן בטשטוש ומניעה, במחיר סביר.

סימני מתיחה
לרכישה

שמן טוניק של קלרינס

שמן גוף שמסייע במיצוק העור ומניעת הצטלקות, נעים וטיפולי
מחיר: 279₪ ל100מ"ל להשיג בסופר פארם

סימני מתיחה
לרכישה

ג'ל phytolastilשל Lierac

החברה הצרפתית מציעה סדרה שלמה של קרמים וג'לים, העשויים מחומרים טבעיים והוכחו כמסייעים במניעת סימני מתיחה, וטיפול בסימנים קיימים.
הג'ל המיועד לנשים בהריון, מסייע למיצוק העור באזורים רפויים כמו החזה, הבטן, המותן והירכיים לשימוש יומיומי.
מחיר: 199 ₪ להשיג באתר החברה

סימני מתיחה
לרכישה

Bio oil

שמן שמבוסס על צמחי מרפא וויטמינים ומבטיח לשפר מראה צלקות, למנוע אותן, ולהראות שיפור משמעותי בעיקר בסימני מתיחה שלאחר לידות או ירידה במשקל.
מחיר: 69 ₪ - 119 ₪, להשיג באתר החברה

סימני מתיחה
לרכישה

טיפולי לייזר

טיפול העלמת סימני מתיחה בלייזר אוב- IPL הוא טיפול לא פולשני שנחשב ליעיל מאוד מבין הטיפולים המוצעים. הלייזר גורם לשיפור מראה העור וכיווצו, ממריץ את התאים באזור בו מופיעים הסימנים וגורם לייצור פיגמנטים ולכן הצלקות הפנימיות נראות הרבה פחות בולטות לעין. מה גם, שהעור מקבל מראה שזוף שגורם לטשטוש הסימנים.
יש לבצע מספר טיפולים כדי להבחין בשיפור. אולם, כבר לאחר הטיפול הראשון ניתן להבחין בהבדל. חשוב לבדוק וללמוד על סוג מכשיר הלייזר בו משתמשים, כי איכות הטיפול מושפעת משמעותית מסוג המכשיר בקליניקה שבחרתן.

מחירים: מחיר הטיפול נקבע ע״פ גודל האזור המטופל ובהתאם למספר הטיפולים.
עלות טיפול בודד במכשיר לייזר היא בין 300 ל- 1,200 ש״ח ולרוב צריך 3-5 טיפולים לפחות.

 

טיפול בדרמה-רולר

טיפול ברולר מחטים אשר מועבר על האזור בו נמצאים סימני מתיחה ומייצר חורים קטנטנים בעומק העור. דקירת העור בעשרות נקודות זעירות גורמת להתחדשות העור באזור בו טופלתם ומחיקת הסימנים. יש לעבור מספר טיפולים כדי להגיע לתוצאות נראות לעין. חלק מהטיפולים משלבים החדרת חומרים פעילים כמו חומצת רטין A לעור, אשר מסייעת לחידוש העור ויצירת קולגן ואלסטין.
הטיפול ניתן אצל רופאי עור, פלסטיקאים וקליניקות לטיפול בעור.

מחיר:  עלות הטיפול משתנה מקצה לקצה ובהתאם לחומרים. מחיר ממוצע לטיפול בין 300 ל- 800 ש״ח, בקליניקות מומחים או פלסטיקאים.

No items found.
קראי עוד על...