עמוד בית > >

השימוש באבן הגואשה בקיץ

הטיפים שלי לשימוש נכון בגואשה בעונה הלוהטת

הקיץ הוא העונה הכי יאנגית בשנה. מה זה אומר ? עבורנו בני האדם זו תקופה של חילוף חומרים נמרץ וזרימת דם מואצת.
לאור החום הלוהט שתקף אותנו בשבועיים האחרונים, חשוב שתדעו שהטיפול בגואשה יכול מאוד לעזור עם הסימפטומים של החום בקיץ שהם בדרך כלל:
כאב ראש פועם, סחרחורות, עור חם ואדמומי, חולשה בשרירים, התכווצויות, בחילה, פעימות לב מהירות, נשימה שטחית, יובש שפתיים ולשון ואיך לא – עצבנות.

גם את מרגישה נרגנות קלה שמשתלטת עלייך בימי החמסין ?? כשאני מרגישה שאני מאבדת את זה, אני פשוט נכנסת לאמבטיה,
מתרעננת ומפנקת את עצמי בטיפול גואשה. עובד כמו קסם!

 

אז אם אתן משתמשות בגואשה, הנה כמה טיפים וכללים שיעזרו לכן בטיפול הגואשה בעונת הקיץ החמה.

1. הימנעו מלעשות את הטיפול בחום או קור קיצוני. אם הגוף חם מאוד ודביק, העור לא יקבל את את הגואשה. לכן, וודאו שהגוף התקרר לפני העבודה עם הגואשה אבל לא יותר מדי.

2. וודאו שהגוף לא מיובש. חשוב לשתות מים לפני העבודה עם הגואשה.

3. לא מומלץ לעבוד עם הגואשה באזור עם רוחות, ליד מאוורר או רוח ישירה על הפנים. זה כלל אצבע בשימוש בגואשה, בשל השפעות הרוח על הגוף. רוח עלולה לגרום לכאב ומחלות, ומכיוון שהגואשה פותח את הנקבוביות, הגוף שלנו פגיע יותר.  

4. אזורי הטיפול העיקריים המומלצים בקיץ, הם החלק האחרוי של הצוואר והגב העליון. אם יש כאב ראש אפשר לרדת בחלק האחורי של הראש ולעסות מלמעלה למטה – זה עוזר לשחרר את הלחץ בראש. גרדו את הגב משני צידי עמוד השדרה עם הגואשה מלמעלה למטה.

5. בקיץ יש יותר קמטים בין הגבות שנובעים מהשמש המסנוורת. הקפידו לחבוש כובע ולהסתובב עם משקפי שמש. בכל מקרה, מומלץ לעסות עם החלק המשונן של הגואשה בין הגבות ובמצח להפחתת הקימטוטים.

6. הקפידו על שגרת עיסוי הפנים עם הגואשה ומירחו קרמים המתאימים לעורכם ולעונת הקיץ.

גואשה זה מאסט הב בל חופשה מחוץ לבית!
קחו אתכם את הגואשה לחופשות הקיץ שלכם (בעצם לכל חופשה!) מנסיון, אין לדעת מתי תתקררו מהרוח בחוף הים, או שתרגישו תשושים מרוב פעילות בעומסי החום.

No items found.