עמוד בית > >

השימוש בגואשה בהתאם למחזוריות האישה

איך השימוש בגואשה יסייע לך בזמן מחזור

המחזוריות שלך היא דבר נפלא והיא מאפשרת לך להתנהל בעולם מתוך התחשבות בעצמך ועם עזרה לעצמך. השתמשי בכלי המדהים הזה על מנת להיות בריאה יותר, סלחנית כלפי הגוף והנפש ומודעת יותר למגבלות שלך ושלו, יחד עם הוקרה והכרה באיכויות המדהימות שיש בך.

 

כדי ליהנות מאפקטיביות מלאה של הטיפול באבן הגואשה, עלייך לדעת איך להשתמש בה בהתאם למחזוריות האישה בכלל והמחזוריות שלך בפרט

 

ימי הדימום הוסתי, הם ימים של אנרגיה נמוכה מאד אצל האישה. לרוב גם העור והשיער יהיו יבשים יותר. יש לתופעות האלו הסברים כימיים, אך נשים אותם בצד כעת. אישה בווסת מרגישה בעצמה את 'האין כח' שלה ולכן בימים האלו נעבוד עם הגואשה בצורה עדינה ומתחשבת על הפנים ונימנע מעבודה אינטנסיבית של המרצה וניקוי.

 

הימים שאחרי הדימום ולפני הביוץ אלו ימים נפלאים עבור האישה. היא מתחילה לפרוח והאנרגיה מתחילה לזרום מכיוון בית החזה לידיים, לראש, לגב ולרגליים. בשלב הזה נוסיף לעבודת הפנים גם עבודת גוף. נתחיל מאזור הצלעות כלפי חוץ, לאחר מכן החלק הפנימי של הזרוע ובהמשך אזור הצוואר האחורי לכיוון הראש.  כך נקבל אפקט חזק יותר וגם נוסיף בריאות לעצמנו.

גואשה אוולין חיימוביץ EVEN
עיסוי החלק הפנימי של הזרוע

 

בימי הביוץ אנחנו באנרגיית שיא. הגוף מוצף ומפוצץ באנרגיה וזרימת הדם אמורה להיות במיטבה. העור מלא ושופע, השיער מהמם וגם מבחינה אסתטית אתן בשיא. בימים אלו נקדיש את העבודה עם הגואשה לפנים ונוסיף עבודה על מכאובים, במידה ויש. אם יש אקנה הורמונלי לא נעבוד על הפצע אך בהחלט אפשר לעבוד על שאר האזורים.

 

לאחר הביוץ האנרגיה מתחילה לרדת שוב, זרימת הדם מתחילה להתכנס פנימה והאישה מתכוננת להריון או השלה של רירית הרחם. מעבר לעבודה על הפנים, ניתן ורצוי לעזור לעצמכן להתכנס. נעבוד עם הגואשה מכיוון כפות הרגליים על הרגליים הפנימיות וכלפי הבטן התחתונה.  העבודה הזו תעזור לנו להגיע לווסת עם תנועה נכונה יותר של הדם ופחות אי סדירות.

רוני נייס  Dip.Ac C.Hb  

מטפלת ברפואה סינית  

דיקור, טווינא וצמחי מרפא.

רוני באינסטגרם

No items found.