עמוד בית > >

אבן הגוואשה. סיפור אהבה

איך התאהבתי באבן הגוואשה?

את אבן הגוואשה הכרתי רק לאחרונה כשקיבלתי אותה במתנה מחברה.
כל כך התלהבתי מהשימוש בה, מהתחושה שנתנה לי ומהשיפור שהיא העניקה לעור הפנים, ומה שאהבתי יותר מכל, זה את מה שהיא סימלה עבורי. זמן עם עצמי. זמן איכות בו כולי שקועה ומשקיעה בעור הפנים שלי.
בשקט. במסירות. מתמסרת אל עצמי. חמש דקות של שקט נטול מאמץ, נטול רעשי רקע. התמדתי בעיסוי הפנים מדי יום, עד שבאחד הבקרים נפל הרולר על הרצפה ונשבר לי. כשחיפשתי לרכוש רולר איכותי חדש, גיליתי שזה כמעט בלתי אפשרי ופניתי אל העוקבות שלי לעזרה.
כמות ההתעניינות שלהן באבן הייתה מטורפת. כולן רצו לדעת מה היא עושה ואיך משיגים, עד שהחלטתי פשוט ללמוד את הנושא הזה בעצמי ולהביא אליכן את האבן המדהימה הזו באיכות הגבוהה ביותר, בצורה הנגישה ביותר שתהפוך לפריט חובה בשגרת הטיפוח של כל אחת מכן.
ויותר מהכל- תהווה את הסמל שלכן- לזמן שהוא רק שלכן. אבן האהבה העצמית שלכן.

מה היא בעצם אבן הגוואשה?
השם מורכב משתי מילים: גואה(גירוד) ושה (חול) שהפירוש יחד הוא בעצם גירוד העור, הסרת רעלים.
היא מגיעה אלינו מהרפואה הסינית עתיקת היומין ומטרתה לעסות את הפנים ובכך להמריץ את הדם, לנקות רעלים, לעודד ייצור קולגן ואלסטין ולהטמיע חומרי טיפוח בעור. שילוב של אבן הגוואה-שה בשגרת הטיפוח היומית מביאה לתוצאות מובהקות ולשינוי אמיתי במראה עור הפנים. כאן באתר, תוכלי למצוא את האבנים הטבעיות באיכות הגבוהה ביותר, לתוצאות אמיתיות ולשגרת טיפוח מושלמת.

תהני!

No items found.