עמוד בית > >

הגרביים יוצאים אל האור

חמישה זוגות גרביים שישדרגו לכן את ההופעה

גרביים נחשבים בעיני רבים לפריט הלבוש הכי פרקטי וחסר זוהר, הרי לרוב הם חבויים מן העין ומוסתרים עמוק מתחת לנעליים והמכנסיים.
לכן, הכי חשוב לנו שיהיו נוחים ועמידים לשימוש ארוך וכביסות תכופות, העיצוב- פחות.

לשמחתנו, חובבות האופנה והמגוון, בשנים האחרונות הם החלו לצאת אל האור והפכו בהדרגה לחלק בלתי נפרד מההופעה, עד כדי כך שלפעמים לוק שלם נבנה במטרה להציג אותם לראווה.

הדרכים בהן ניתן לשלב גרביים בסטייל הן רבות ומגוונות. בקיץ שעבר הם עוררו לא מעט עניין כשנגרבו עם סנדלי רצועות על עקבים והחורף הם מככבים עם כפכפי בירקנשטוק פתוחים.
אפשר גם לשלב גרביים צבעוניים עם סניקרס ומכנסיים שמגיעים עד הקרסוליים או לתת להם להציץ ממגפונים שמשולבים עם חצאית מידי קלילה וסוודר גדול.
כל אחת מוזמנת לשלב אותם בסטייל האישי שלה.

אספתי עבורכן המלצות ל-5 זוגות גרביים שיכולים לשדרג את ההופעה. נסו ותהנו.

BILISOCKS - גרביים שעושים עיניים  

מותג בגדי הים הישראלי האהוב BILIBLOND, הרחיב את מגוון האקססוריז שלו ומציע גרביים עם הדפס העיניים המקורי של המותג בשילוב צבעים מנצח של חום ותכלת.
הם באורך מדויק עד אמצע השוק, מחממים (אבל לא מדי), רכים ונעימים, ומגיעים בגודל אחיד המתאים למידות 42-36.
למתקדמות יש גם חליפות טרנינג תואמות (לרכישה)

גרביים של ביליבלונד, צילום מסך מהאתר

Collectoe - אומנות על גרביים

מותג ישראלי חדש שהשכיל לקחת את הגרביים צעד אחד קדימה. אהבתם של היזמים לאומנות הובילה אותם לשלב בין יצירות מקוריות של אומנים מהארץ ומהעולם למוצר היומיומי.
הרעיון העומד מאחורי המותג הוא לשזור אומנות בחיי היומיום של האנשים ולעזור להם לבטא את אישיותם בכל צעד שהם עושים.
על הגרביים האיכותיים של המותג מודפסות עבודות של אומנים מהארץ ומחו"ל וכחלק ממדיניות מודל רווח הוגן, האומנים מרוויחים מכל זוג שנמכר (לרכישה)

גרביים של Collectoe עם איור של שירה ברזילי – קוקטית. צילום מסך מהאתר

Dueple socks – גרביים שהם מותג

מותג גרבי איכות שהקימו נתן לוי ויערה עגנון, מתוך מטרה לייצר מוצר ללא רבב ששמו ילך לפניו. הגרביים של דופל מיוצרים במפעל גדול ומוכר באיסטנבול תוך שימוש בחוטים באיכות גבוהה ובמכונות המתקדמות ביותר. התוצאה- מראה יוקרתי עדכני בצבעים מרהיבים. בנוסף לנוחות והאיכות הבלתי מתפשרת, הגרביים מנדפי זיעה ואנטיבקטריאלים.

בארץ ניתן לקנות מספר דגמים של דופל באתר של מותג האופנה TRES, במחיר של 59 שקל לזוג או 280 שקל למארז מעוצב הכולל 5 זוגות בצבעים שונים (לרכישה)

גרביים אדומים ללא תפר של Dueple, צילום מסך מאתר TRES

ZOHARA  - רואים שקוף

זוהרה, המותג שהוקם על טהרת הגרביונים המעוצבים והתרחב לבגדי ים מדליקים, מציע בהתאם לטרנד שכבש את העולם, מבחר גרבי ניילון שקופים ומעוטרים לצד גרביים אטומים עם הדפסים מקוריים והומוריסטיים דוגמת חיפושיות, כוכבים, חבלים ומחבטי טניס (לרכישה).

אדידס - לא רק ספורט

קלאסיים ונצחיים - גרבי הספורט הלבנים של אדידס עם לוגו המותג ושלושת הפסים, כבר לא מתחבאים בתוך נעלי הספורט, ומקבלים מקום של כבוד כאביזר אופנתי לכל דבר ועניין.

הנועזות יגרבו אותם עם כפכפי טבע פתוחים והם יראו סופר סטייל גם כשיציצו מתחת למכנסי 3/4 רחבים עם סניקרס מגניבים או מעל טייץ ארוך בדרך לאימון היומי  (לרכישה)  

שלישיית גרבי ספורט לבנים של אדידס. צילום מסך מהאתר
No items found.