עמוד בית > >

לטשטש סימני מתיחה ואפילו להוריד חום

5 דברים שלא ידעתן על אבן הגוואשה

ברפואה הסינית נותנים הרבה כבוד לגוף ולנפש שלנו והיסודות של רפואה זו מתבססים קודם כל על האמונה הגדולה ביכולת של הגוף לרפא ולאזן את עצמו באמצעות החלקים הבריאים שבו.

גוואשה היא כלי לפינוי רעלים גואה=פינוי, שה=רעלים. זהו פירוש שמה וזה גם שימושה העיקרי בכתבים העתיקים הסינים.

כלומר, אם נצליח להביא לאיזור חולה בגוף, נוזלי דם ולימפה בריאים נוכל לעזור לגוף להירפא. אבן הגוואשה יודעת לספק בדיוק את הצורך הזה.

כשהתוודעתי אל הכלי הזה לראשונה הוא הוצג עבורי ככלי לריפוי מחלות כאלו ואחרות אך קל מאד היה להסיק שאם הוא כל כך עוצמתי לטיפול בבעיות פנימיות של הגוף הוא יהיה בוודאות כלי חזק גם לשיפור מראה העור שלנו.

לפניכן 5 תופעות שניתן לרפא בעזרת הגוואשה!

1. ״הורדת חום״

העלאת חום זהו מנגנון של הגוף לצורך ריפוי. כשטמפרטורת הגוף עולה, הגוף ״נלחם״ בצורה יעילה יותר ומביא לריפוי מהיר יותר.  לא נרצה להוריד את החום כמו שנרצה לשפר את מצב ההכרה שלנו ואי הנוחות שלנו. ואכן, ישנם מקרים שהחום מלווה באי נוחות גדולה, בחילות, כאבי ראש ושרירים ולשם כך נעבוד עם הגוואשה על אזורים יעילים בגוף לאיזון מצב זה.

2. כאבי אוזניים

מי מכם שנתקל בכאבי אוזניים יודע שזה כאב בלתי נסבל. בעיקר תוקף את הילדים המתוקים שלנו ואם לא מטופל כראוי יודע ללכת ולחזור לאורך חיים שלמים.  במצבים כאלו נעבוד עם הגוואשה מסביב לאיזור האוזן והצוואר לשם הזרמת נוזלי לימפה ודם, פיזור הדלקת ושיקום האיזור. תופתעו לגלות שבמקרים בהם תבחרו להשתמש בכלי הזה כבר בסימנים הראשונים לכאב- עד שתגיעו לרופא כבר לא יהיה במה לטפל.

3.כאבי מחזור

גם פה עקרון הזרמת הדם הוא קריטי ומשמעותי וחוץ מעיסוי מקומי (מעל הרחם) שניתן לעשות עם הגוואשה, אפשר גם לעבור עם האבן לאורך השוקיים הפנימיות שלנו מהקרסול כלפי מעלה ולהביא להקלה משמעותית בכאבים.

4. ריפוי צלקות

צלקות נמנעות מלהירפא כשהגוף לא מצליח להביא אליהן מספיק אנרגיה וזרימת דם.  באמצעות הגוואשה ניתן בקלות ליצור זרימה מחודשת ולהעיר את האזור על מנת לרפא אותו.

5. צלוליט / סימני מתיחה

צלוליט הוא אזור בגוף בו יש מאגרי שומן גדולים ללא זרימת דם טובה. התוצאה הנראית היא מראה עור עייף ולא חיוני. סימני מתיחה גם הם עדות לאזור שלא מקבל מספיק דם ואנרגיה וגם מעל אזורים אילו נראה עור לא יפה וגמיש.  בשני המקרים עבודה עם גוואשה משפרת באופן משמעותי ביותר את זרימת הדם באיזור הפגוע ומצ׳פרת אותנו במראה עור יפייפה.

אסכם ואומר, שהגוואשה היא כלי משמעותי מאד בקליניקה שלי ובהחלט לא רק בעניינים קוסמטיים.

כל המטופלים איתם אני עובדת בגוואשה מבחינים בשיפור משמעותי במצבם וגם כאשר יש סימנים על העור המעידים על הרעלים שהיו ברקמות הם יודעים שזה אך ורק לטובתם ויביא להחלמה מהירה וטובה בימים שלאחר הטיפול.

אני מאמינה ויודעת, שאם כלי יודע ליצור שינוי במראה החיצוני של העור, הוא כנראה בעל תכונות חשובות נוספות, גם במובן הפנימי של הגוף.

רוני נייס  Dip.Ac C.Hb  
מטפלת ברפואה סינית    
דיקור, טווינא וצמחי מרפא.

No items found.