עמוד בית > >

המרקטפלייס – עולם של אוצרות בפייסבוק

מומחית המרקטפלייס עדי סגל, עם טיפים למציאת המציאות הכי שוות

הקטע הכי הכי טוב בלהיות דיילת אוויר היה הפאוזה הקצרה שהייתי לוקחת רגע אחרי שהיו שואלים אותי מאיפה המעיל ההורס שאני לובשת, שלאחריה סיננתי עם האף מורם קצת למעלה ״זה? מאיזו חנות בוטיקית קטנה שמצאתי ליד וושינגטון סקוור פארק בניו יורק״.

כבר כמעט עשור שאני לא קונה מציאות שלאף אחד אחר אין ואני לא יכולה להשוויץ בייחוד שלי בתוך ים האסוסיות והזארות. לכן, בשנה האחרונה מצאתי דרך אחרת להשוויץ במציאות החד פעמיות שלי, והיום גם אתן תוכלו לגלות אותה.

הכירו את המרקטפלייס של פייסבוק.

לפני כמה שנים השיקה פייסבוק את פלטפורמת המכירות שלה ובשנה האחרונה זו כנראה הסיבה הכי טובה להיכנס לאפליקציה הכחולה הזו שמתחילה לגווע. עם כל הכבוד לקבוצות הפשפשוק למיניהן ולאתר יד2 הוותיק, מי שבאמת רוצה למצוא מציאות בקלות ובמהירות מתבקשת ללחוץ על האייקון של החנות שמסמנת לכן ״פה, לחצו פה ותתכוננו לשרוף עלי הרבה זמן".

מרקטפלייס פייסבוק

מה שאני הכי אוהבת בפלטפורמה של המרקטפלייס זו היכולת שלה ללמוד את הטעם והסגנון שלי. אומנם תהליך הלמידה שלה ידרוש מכן השקעה התחלתית קטנה, אבל דעו שכל כניסה למודעה היא נקודת למידה של האלגוריתם. לטוב ולרע. אתן מחפשות מנורה וראיתן מנורת רצפה הורסת אבל גדולה מידי? הכנסו אליה בכל זאת וסמנו לאלגוריתם ״מנורות רצפה זה טוב! תביא לי עוד מזה״. מאידך, נכנסתן למודעה של מנורת פנס לרכב סתם כי האצבע שלכם קלה על הקליק? אל תתפלאו אם אח״כ לא יפסיקו לצוץ לכן וישרים מגומי וטסות מבריקות.

מרקטפלייס פייסבוק

אז הסכמנו שהאלגוריתם של המרקטפלייס רגיש יותר משיר של הארי סטיילס, אבל סתם שתדעו שהוא גם טיפש ממנו. בדרך כלל כשאנחנו מקלידות מילת חיפוש בגוגל תקפוץ לנו התוצאה הרצויה גם אם לא שמנו לב והקלדנו טעות כתיב איומה. אבל לא במרקטפלייס. החכמולוג הנ״ל יימצא לכן את מה שאתן מחפשות רק אם תקלידו בדיוק את מילת החיפוש שמופיעה במודעות. כלומר אם חיפשתן ארון וינטג׳, ייקפצו לכן רק מודעות שרשום בהן ״ארון וינטג׳״. אבל מה עם ארון וינטאג׳? וארון וינטג? וארון ווינטג׳? וערון וינטייג׳? וארון רטרו? את כל אלו המרקטפלייס ישמור לעצמו וכאן אנחנו חוזרים להסבר הקודם שלי על האלגוריתם. זו ההזדמנות שלכן ללמד אותו במה חשק ליבכן ולהקליד את כל הוריאציות האפשריות למילת חיפוש שלכן. גם תרחיבו את כמות המודעות שיעלו לכן וגם על הדרך תאלפו את האלגוריתם.

מרקטפלייס פייסבוק

ועוד טיפ קטן אבל מנצח.
כבר הזהרתי שהאייקון הקטן הזה של החנות יהפוך לממכר ביותר, אבל אם אתן חיות בפומו תמידי שאולי אתן מפסידות משהו שעלה בדיוק עכשיו, אני ממליצה ליצור נוטיפיקציות לפריטים שאתן הכי חמות עליהם. לחיצה על כפתור הפעמון וסימון המילים והמחירים שאתן מחפשות, תבטיח לכן שלא תפספסו שום מציאה ובפעם הבאה שייעלה פריט מבוקש - אתן תקבלו נוטיפיקציה ותהיו הראשונות לדעת.

אתן עוד פה??

כדי לעקוב אחרי עדי והמציאות השוות שלה לחצי כאן

No items found.