עמוד בית > >

דרמו קוסמטיקה - הבחירה שלי לטיפוח יומיומי

יצרתי עבורכן מארז טיפוח מדוייק עם מוצרי בייסיק ומאסט לשגרת טיפוח נכונה ויעילה

אנחנו הנשים חיות בעולם שמציע לנו שפע של פתרונות לשימור ושיפור עור הפנים, מתכשירי מדף, לתכשירים עם חומצות פעילות שמותאמים לעור ונמכרים על ידי קוסמטיקאיות מוסמכות ועד טכנולוגיות מתקדמות, הזרקות ומילויים. כולם מבטיחים לשפר משמעותית את הנראות של העור.

אני בעד, אל תבינו אותי לא נכון. בעד ואפילו מאוד! אני תמיד טוענת שטיפולים מתקדמים זה מהמם, אבל כמו שחשוב לצחצח שיניים בוקר וערב כדי לשמור על השיניים נקיות ולבנות, חשוב להשתמש גם בתכשירים לפנים בשגרה קבועה של בוקר וערב.

אם החלטתן ללכת לטיפול פנים פעם בשלושה חודשים, להזריק פעם בארבעה חודשים, לשלב מכשיר שממצק את העור פעם בחודש/חודשיים כלהכבוד לכן!
אבל מה שייתן לכן בוסט לכל טיפול שתעשו וגם יישמר את התוצאות, זו שגרת טיפוח קבועה ועקבית שמטרתה בראש ובראשונה להעניק לעור לחות.
הלחות חשובה כי היא נותנת לעור מראה רענן, גמישות ואלסטיות, כי עור יבש הוא עור עצוב. בנוסף ללחות ניתן להתאים תכשירי מדף לסוג העור ולמה שהוא זקוק לו (ניקוי, הזנה, הגנה וכו').

הבחירה שלי – דרמו-קוסמטיקה

דרמו-קוסמטיקה היא שילוב בין דרמטולוגיה (רפואת עור) וקוסמטיקה. כלומר קוסמטיקה ייעודית שנועדה לתת מענה לטווח רחב של בעיות ותופעות נפוצות בעור (ביניהן פיגמנטציה, אקנה, יובש קיצוני, אדמומיות, גירוי, אסטמה של העור, סבוראה ועוד). עם זאת, הקטגוריה מציעה גם תכשירים שנועדו לטיפוח יומיומי – לחות, ניקוי, הזנה והגנה מהשמש, בעיקר לנשים בעלות עור רגיש (וביננו, למי מאיתנו אין עור רגיש?)

התכשירים מקטגוריה זו מבוססים על ידע מתעשיית התרופות ובעלי תכונות רפואיות טיפוליות, אבל אינם נחשבים לתרופה ונמכרים ללא מרשם. הם מצוינים לעור רגיש והכי חשוב - ניתן למצוא אותם גם בפארמים השונים במחירים נוחים ולרוב נמוכים יותר ממותגי קוסמטיקה גדולים ומוכרים. בנוסף הם בעלי מרקמים נעימים וריחות עדינים. כל האיכויות האלו מובילות לכך שנשים רבות משתמשות בתכשירים דרמו-קוסמטיים באופן קבוע, גם אם אין להן צורך מיוחד.

במיוחד לעוקבות של even

כמי שמשתמשת באופן קבוע במוצרי דרמו-קוסמטיקה, יצרתי שיתוף פעולה בין מותג הדרמו-קוסמטיקה הישראלי סבוקלם ל- even, מתוך מחשבה על מארז מדויק שיכלול את המוצרים שהם מאסט ובייסיק לשגרת טיפוח יעילה ונכונה עבור רוב הנשים, וכמובן יעבדו בצורה הרמונית עם אבן הגואשה והרולר לפנים.

למי שעדיין לא מכירה, סבוקלם הוקמה בשנת 1990 על ידי שני רוקחים, בוגרי האוניברסיטה העברית, שצברו ניסיון של שנים בעבודה מול לקוחות ישראלים שחיפשו מוצרים לטיפול וטיפוח העור. את הידע  והניסיון הרב ניתבו לפיתוח מוצרים המעניקים מענה לאוכלוסייה בעלת עור רגיש, מגורה ואדמומי. עד היום המוצרים מפותחים ומיוצרים בישראל, תחת פיקוח מחמיר ועמידה בתקנים בינלאומיים וכולם, ללא יוצא מן הכלל, עוברים בדיקות היפואלרגניות ונבדקים דרמטולוגית להתאמה לעור רגיש.

המלצה שלי לשימוש בוקר וערב:

קרם עיניים מסדרת אינוביישן

קרם עיניים ייחודי, ההופך לזהב עם המריחה, להפחתה מידית במראה העיגולים הכהים תחת העיניים ולמניעת קמטים.

קרם עיניים זהב של סבוקלם
קרם עיניים זהב של סבוקלם

סרום טיפוח לעור הפנים מסדרת הקלאסיק

סרום טיפוח המעניק תחושת קירור והרגעה מיידית לעור הפנים. בעל מרקם קליל הנספג במהירות תוך העשרת העור בתמציות צמחים וויטמינים חיוניים.

 סבוקלם סרום טיפוח לעור הפנים מסדרת הקלאסיק
סרום טיפוח לעור הפנים מסדרת הקלאסיק

סבוקלם אינוביישן בוסטר ויטמין C

בוסטר בעל נוסחה ייחודית מרוכזת, ללא מים, עם יכולת ספיגה יעילה וגבוהה מאוד, המתאים לעור יבש ובוגר הדורש שיקום. הבוסטר מכיל 10% ויטמין C טהור,מסייע בהבהרת כתמי שמש והיפר-פיגמנטציה, מעודד ייצור קולגן ואלסטין, לעור חלק וגמיש יותר.
מסייע בהפחתת מראה הקמטים והקמטוטים, בשיפור מרקם העור ומעניק לעור מראה זוהר וקורן יותר.

ללא פארבנים, ללא פטרוכימיקלים מזיקים, ללא סיליקונים, ללא משמרים, ללא בושם.

היפואלרגני ונבדק דרמטולוגית לעור רגיש.

סבוקלם אינוביישן בוסטר ויטמין C
סבוקלם אינוביישן בוסטר ויטמין C

קרם לילה עשיר

קרם עשיר בשמנים מן הצומח ובתמציות צמחים, לריכוך והזנת העור ולסיוע בשיקום נזקי היום. מעניק לעור את רכיבי הלחות וההזנה שאיבד במשך היום ומגביר את יכולת השיקום העצמית של העור בשעות המנוחה שלו – בלילה

קרם לילה עשיר סבוקלם
קרם לילה עשיר מסדרת הקלאסיק של סבוקלם

מקדם הגנה (לבוקר)

הקרם מועשר בויטמין E ובפנטנול המשמשים כנוגדי חמצון פעילים להגנה על העור מנזקי הסביבה ומרדיקלים חופשיים, הגנה חיונית במיוחד בעת החשיפה לשמש.

קרם הגנה של סבוקלם

אבן הגואשה של even

את שגרת הטיפוח עם האבן רובכן כבר מכירות. מומלץ להשתמש באבן לאחר הזנת עור הפנים בסרום / קרם לחות שמתאים לעורכן.
האבן שהותאמה לערכות של סבוקלם היא אבן הג'ייד הירוקה שהיא המסורתית והידועה ביותר. יש לה היסטוריה ארוכה ברפואה הסינית ונחשבת לאבן החן האולטימטיבית לטיפולי היופי ברפואה העתיקה. היא מסמלת טוהר, יושרה וחיים נצחיים.

אבן הגואשה לשימוש עם סרום טיפוח מסדרת הקלאסיק
אבן הגואשה לשימוש עם סרום טיפוח מסדרת הקלאסיק


המלאי מוגבל, הירשמו עכשיו בהרשמה מוקדמת כדי לשריין את הערכה שלכן

No items found.