עמוד בית > >

אינסטגרם סטייל – בלוגריות פלאס סייז להשראה

המקום שתמצאו בו אופנה מלאה, העצמה נשית וטיפים לאהבה עצמית

כבר שנים ארוכות שעולם האופנה צועד, באיטיות אך בעקביות, לעבר הרחבה של מודל היופי המקובל ששלט בתחום לא מעט עשורים. אם לציין שם אחד, תהיה זו כנראה דוגמנית הפלאס סייז אשלי גרהאם, ששברה תקרות זכוכית והפכה לאחת הדוגמניות המובילות והמרוויחות בעולם, סללה את הדרך לרבות אחריה וגרמה ללא מעט מותגי אופנה ויופי להבין את היתרון העצום בשילוב דוגמניות במידות גדולות (או לפחות "מלאות" במונחים של עולם האופנה), בקמפיינים ובפרסומות.

גרהאם ונשים נוספות שהפסיקו להסתתר והשמיעו את קולן, הובילו גם לפריחה של חשבונות אינסטגרם של צעירות מלאות שמתפעלות חשבונות מלאי סטייל ומציגות אופנה נהדרת לצד אהבה עצמית והמון השראה.

אספנו בשבילכן 5 חשבונות של בלוגריות פלאס סייז
חובבות אופנה נועזות ויצירתיות, ששמו להן למטרה לשבור את המיתוסים על מה מותר ומה אסור ללבוש כשאת אישה מלאה ולהפוך את העולם המצולם למציאותי ומגוון

לואיס אוריילי

אינסטגרם: stylemecurvy

במשך עשר שנים לואיס עבדה בתעשיית האופנה כדוגמנית פלאס סייז ואת הבלוג הקימה בתקווה להפיץ את מה שלמדה בתחום ולנפץ מיתוסים שהתקבעו בכל הנוגע לאופנה מלאה.
הבלוג שלה זכה בפרסים ואזכורים במגזיני האופנה המובילים בעולם והיא נהנית מכ-128,000 עוקבים מסורים באינסטגרם. אנחנו נדלקנו על הסטייל שלה שלטעמנו יכול להיות השראה לכל אשה בכל מידה.

רושל ג'ונסון

אינסטגרם: iambeauticurve

רושל פתחה את הבלוג שלה לפני כשמונה שנים במטרה להציג את כל "הרפתקאות האופנה" שלה במקום אחד שכל אחת יכולה לראות ולשאוב ממנו השראה. היא לא חוששת ללבוש את מה שהיא אוהבת ולעבור על כמה 'כללים' ומבחינתה הדבר הכי חשוב באופנה זו הנאה. רושל, נשואה ואמא לשניים, מעידה על עצמה שתמיד היתה "גדולה" והיא מרגישה מאוד בנוח עם המידה שלה. בחשבון האינסטגרם שלה תמצאו גם סרטוני השראה לסטיילינג ותמונות מחיי המשפחה.

קייטי סטורינו

אינסטגרם: katiesturino

עבור מי שמחפשת גם את הצד ההומוריסטי, באופנה בכלל ובאינסטגרם בפרט, קייטי סטורינו היא התשובה. סטורינו, ניו יורקרית מדליקה במידה 44, מציגה ל-567 אלף העוקבים שלה, לוקים מקוריים שלה לצד גרסאות פלאס סייז שהיא יוצרת ללוקים של סלבס שהתפרסמו ברשת, תחת ההאשטאג #SuperSizeTheLook. התוצאה משעשעת ועם זאת מעוררת השראה.
אבל גם מעבר לפן האופנתי ולמידה, מדובר פשוט באשה מצחיקה שכיף גדול לצפות בסרטונים שלה.

גבי פרש

אינסטגרם: gabifresh

גבי פרש, הלא היא גבריאל גרג, היא מבלוגריות הפלאס סייז המפורסמות והמצליחות בעולם, שצברה במהלך השנים קהל גדול ונאמן באינסטגרם. היא דוגמנית, פעילה לקידום דימוי גוף חיובי, כותבת, יזמית ומעצבת בגדים, הלבשה תחתונה ובגדי ים ללקוחות הפלאס סייז. בחשבון האינסטגרם שלה תראו אותה בעיקר בבגדי ים והלבשה תחתונה פרי עיצובה, אבל גם בלוקים מעולים שמאתגרים את "החוקים".

ריי שגב

אינסטגרם: raysegev

ואחת משלנו – ריי שגב החלה את דרכה בעולם האופנה כדוגמנית פלאס סייז, בשנים שהרעיון היה עוד רחוק מלהיות מקובל. היא אמנם לוהקה למספר קמפיינים מקומיים ואף ניסתה את מזלה בארה"ב, אבל חוותה גם הרבה עוגמת נפש ובשנים האחרונות התרכזה בלעזור לאחרות שרוצות לפרוץ בתחום והקימה, בשיתוף עם סוכנות שרית ולורנס, את סוכנות דוגמניות הפלאס סייז הראשונה בישראל - Juicy. בחשבון האינסטגרם שלה תמצאו תמונות מחייה האישיים, צילומים של דוגמניות הסוכנות והרבה אג'נדה נשית שריי מקדמת בעקביות ובהצלחה.

No items found.