עמוד בית > >

שבועות הוא רק תירוץ לפריטי לבוש לבנים

מבחינתנו לא צריך סיבה בשביל לקנות פריטים לבנים, אבל ניצלנו את החג כדי להעשיר את הארון בכמה חדשים

רבות מאיתנו גדלו על האקסיומה שלבן לובשים רק בחגים ובאירועים מיוחדים, אבל אנחנו פה, בין היתר, בשביל לערער על קיבעונות ולהציע חלופות.

מבחינתנו פריטים לבנים הם אופציה נהדרת לכל יום ושעה (להוציא חתונה, כשאת לא הכלה) וממש לא צריך סיבה טובה בשביל ללבוש שמלה לבנה קלילה, חולצה מכופתרת טובה, או ג'ינס לבן בגזרה מעולה.

לקראת חג השבועות, החג שיותר מכולם מזוהה עם הצבע הלבן, אספנו פריטים לבנים שאמנם יוכלו לשמש אתכן בחג, אבל לא פחות מזה בשגרה שתבוא אחריו.

אבל עוד לפניהם, כמה דברים שכדאי לזכור כשלובשים בגדים לבנים:  

1.לבן לא משמין (עוגת גבינה דווקא כן). החוכמה היא לבחור את הגזרה הנכונה כמו בכל פריט שאת קונה. באופן אישי אנחנו מעדיפות פריטים לבנים רפויים יחסית ששומרים על מרווח נשימה, אבל קשה שלא לאהוב טישירט לבנה צמודה או סקיני לבן בגזרה גבוהה. כך שיש לבחון כל פריט לגופו (ולגופך) ולזכור שאין באמת חוקים בבגדים.

2.פריטים לבנים לובשים עם חזייה ותחתונים בצבע גוף ועדיף שיהיו חלקים לחלוטין, ללא קישוטים ותחרות שיבלטו מתחת לבדים עדינים.

3.אם יש לך נטייה להתלכלך או שאת מוקפת בילדים קטנים, אולי עדיף להימנע בשלב זה מבגדים לבנים, או לכל הפחות להצטייד באופן קבוע במגבונים להסרת כתמים. כל הקסם שבבגד לבן נעלם כשהוא מוכתם.

שמלה של זארה

שמלה לבנה של ארה אוולין חימוביץ

שמלה שכולה כיף. גזרת A נינוחה, מחשוף מרובע,כתפיות רחבות, כיסים גדולים והכל מ-100% כותנה ידידותית לסביבה (לרכישה).

כפכפים של בירקנשטוק

כפכפי בירקנשטוק לבנים אוולין חימוביץ

המכוער של פעם הפך ליפה של היום. כפכפי בירקנשטוק קלאסיים עם 2 רצועות. גם שיא הסטייל, גםנוחים וגם מתאימים להכל (לרכישה)

סרבל של סטרווידריוס

סרבל של סטרווידריוס אוולין חימוביץ

סרבל מתוק ומחמיא שאפשר ללבוש עם גופיית סבא או טישירט מדליקה, עבור מי שרוצה לרענן את הסטנדרט של מכנסיים וחולצה (לרכישה)

חולצה מכופתרת של קסטרו

חולצה של קסטרו אוולין חימוביץ

אידיאלית לעבודה: חולצה מכופתרת אלגנטית בגרסה קייצית טרנדית. גזרת קרופ רחבה וישרה עם שרוולים קצרים, מבד כותנה משולב עם פשתן (לרכישה).  

תיק של marks&spencer

תיק מרקס אנד ספסנסר אוולין חיימוביץ

תיק קש עגול עם רצועת עור חומה וסגירה מגנטית. וזו גם הזדמנות לספר למי שלא יודעת שמרקס & ספנסר עושים משלוחים לישראל ויש להם אפילו אתר מותאם ומתורגם (לא תמיד בהצלחה) לקהל הישראלי עם מחירים בשקלים. לגמרי שווה ביקור וירטואלי (לרכישה)

ג'ינס של מנגו

ג'ינס של מנגו אוולין חימוביץ

ג'ינס קרופ בגזרת MOM, ללא ספק להיט שיהפוך במהרה להיות אחד הפריטים הכי שימושיים בארון שלך אם רק תתני לו את הצ'אנס. (לרכישה)

No items found.