עמוד בית > >

רולר לפנים - כל מה שחשוב שתדעי

5 טיפים לבחירה ושימוש נכון ברולר הג'ייד

החל מהידוק שרירי הפנים ועד תמיכה בייצור קולגן, רולרים לפנים הם צעד חובה בשגרת היופי של כולן לאחרונה. הרולר מעורר את זרימת הדם ואת ניקוז הלימפה, מותח את שרירי הפנים, מפחית קמטוטים וקמטוטים עדינים, משפר את האלסטיות של העור, מפחית נפיחות סביב העיניים ועוד.
למעשה יש כמה דברים שכדאי לזכור כשמחפשים רולר ג'ייד.


אספתי בשבילך את 5 הטיפים הכי חשובים כדי לוודא שתפיקי את המירב מהשימוש בו.

 

1. בדקי את האותנטיות של האבן

רולר ג'ייד איכותי ואותנטי עשוי מ 100% קריסטל. ייתכן והוא יהיה יקר יותר מרולרים אחרים שתמצאי, אך רולרים אותנטיים מחזיקים מעמד זמן רב יותר ויעילים יותר בסיוע להחדרה עמוקה יותר של השמנים והסרומים לעור. רולרים במחירים זולים ממש עשויים בדרך כלל מזכוכית או מפלסטיק ואינם מספקים את אותן התוצאות של רולר מאבן ג'ייד אמיתית.

 

2. שימי לב לגדלים השונים

ישנה עדיפות לרולרים עם שתי אבנים בגודל שונה בכל קצה, כי אז את יכולה לטפל באזורים הגדולים יותר של הפנים עם הצד הגדול יותר ולהשתמש בצד הקטן יותר סביב העיניים והשפתיים.
אם יש לך את האפשרות תרגישי את הרולר לפני כדי לבדוק כמה הוא חלק, את רמת הליטוש שלו ושהוא לא חורק.

3. נקי לאחר כל שימוש

אנו אוהבות למרוח את הסרום הלילי האהוב עלינו ולגלגל את הרולר על פנינו כחלק מהטקס הלילי לטיפול עצמי, אך חשוב לנקות את הרולר לאחר כל שימוש.
שמנים, קרמים וסרומים יכולים להשאיר אחריהם שאריות, ושימוש ברולר לא נקי עלול להוביל לנקבוביות סתומות.
ההמלצה היא לשטוף עם מים ומעט סבון לאחר שימוש ולנגב עם מטלית יבשה וכפעם בשבוע לחטא עם צמר גפן ספוג באלכוהול לחיטוי.

 

4. האחסון חשוב

חשוב שהרולר יאוחסן כהלכה כדי לשמור על איכותו ואורך חייו. ניתן לאחסן בשקית ניילון נקייה במקרר כדי להגדיל את היתרונות המרגיעים שלו, או באזור נקי והרחק מאבק.
בערכת הגואשה של even תמצאי נרתיק לשמירת האבנים לאורך זמן.

 

5. תמיד כלפי מעלה

בין אם יש לך דקה או עשר דקות שלמות לטיפול, אין דרך שגויה להשתמש ברולר. ההמלצה היחידה שלנו היא להשתמש בתנועה כלפי מעלה וכן לשים לב לאזורים הזקוקים למיצוק נוסף או נוטים לקמטים כמו המצח, מעל הגבות והאזור מקו הלסת לאוזן. באמצעות שימושים רציפים, תנועת הגלגול תסייע בהעלמת נוזלים עודפים ואבני הג'ייד המקוררות יכווצו כלי דם כדי למזער נפיחות.

 

רולר ג'ייד לפנים
רולר ג'ייד לפנים של even

יש לך שאלות נוספות? מוזמנת לשלוח לנו בעמוד שלנו @even.lifemag

No items found.