עמוד בית > >

תארוז לי את זה!

אספנו לכן את מארזי המתנה הכי שווים שתרצו לקבל וגם לשלוח

עכשיו, כשכבר כמעט אי אפשר לצאת לטייל בחנויות, עולם המשלוחים הפך להיות הקניון הביתי שלנו. דווקא בימים כאלו, אנחנו מוצאות את עצמנו הולכות לאיבוד מול שפע חנויות האונליין כשאנחנו צריכות לשלוח מתנה לקרובים. לחברה שנפרדה, לחבר מהעבודה שנמצא בבידוד או סתם פינוק לסבא וסבתא שלא ראינו כבר חודש. מארז שוקולדים?אלכוהול? מארזי פיקניק?


יצאנו לבדוק איפה קונים את מארזי המתנה הכי שווים

 

מארזי מתוקים

יומולדת לחברה, ערב שישי עייף, או סתם חשקים למשהו מתוק?
באתר של JOY תוכלו להזמין מארזים שהם התגלמות החשק לסוכר בסטייל. מארזי שוקולדים, מקרונים, ממתקים, עוגיות, ואפילו מארז שהוא כולו קפיצה קטנה לפריז!
הכל ארוז בשיק מדהים וניחוח אירופאי שיגרום לכל חברה לקפוץ משמחה ולשבור את הדיאטה.

מחיר: משתנה לפי המארז, משלוחים בתשלום ברחבי הארץ, הזמנה דרך אתר החברה

מארז מתוקים ג'וי
לרכישה לחצי כאן

 

ואם בא לכן להרשים, אתן הולכות להתעלף מהמארזים של  bloomincake שהם השילוב המושלם של כל מה שאישה אוהבת- משלוחי עוגות וקינוחים, על מצע סידור פרחים חלומי שמחמם את הלב. עוגות, קינוחים אישיים ובעיקר סטייל נוטף יוקרה ופרחים. הארגזים היפיפיים האלה הם עבודת יד של בחורה מוכשרת בשם אידית, שעובדת בקפידה על כל מארז ומקבלת הזמנות אישיות. הזמנות בחשבון האינסטגרם של החנות

מארזי מתוקים בלומינקייק
להזמנות לחצי כאן

 

מארזי אלכוהול

כבר שכחנו מה זה לצאת לדרינק, אבל אפשר בקלות להפוך את הסלון לבר שיקי עם מארז קוקטיילים שלא מבייש שום פאב בעיר.

בספייס האוס, תוכלו להזמין מארז של 6 קוקטיילים בגודל אישי, שמגיעים בבקבוקונים מטריפים ואפילו תוספות מדויקות להגשה מושלמת. תפוזים מיובשים, פירות יער, פרחים אכילים, וחוברת הדרכה שהיא ממש סדנת קוקטייל קטנה שתהפוך את הערב שלכם למסיבה. מושלם כמשלוח לחברים, או לערב זוגי בבית.

מחיר: 199 ₪ למארז של 6 קוקטיילים אישיים בטעמים שונים

מארזי אלכוהול ספייסהאוס
להזמנות לחצי כאן

 

מארזי יין

ואם ממש בא לכן להתפנק ביינות טובים, אבל תכלס אתן לא באמת מבינות ביין ואין לכן מושג מאיפה להתחיל... בשביל זה יש את wine fairy delivery - פיות היין שיתאימו לכן מארז יין עם 3 או 6 יינות המותאמים אישית לטעם שלכן, ל VIBE ולתקציב.

מארזי יין של פיות היין
ליצירת קשר בוואטסאפ לחצי כאן

 

 

מארזי פיקניק

החלטתן לנצל את הקילומטר שלכם לטיול בשכונה, למה לא להוסיף סל פיקניק ולהפוך את זה למיוחד?

באתר "המלקט" תוכלו למצוא מארזי פיקניק ומעדנייה מטריפים שיעשו לכן חשק לפרוש שמיכה מתחת לבניין ולהתחיל לאכול. ולא רק פינוק, הרכישה באתר היא כולה תמיכה ביצרנים והחקלאיים הישראלים שנפגעו במשבר הקורונה. האתר כולו, הוקם כחלק ממיזם לייצור ישראלי ותמיכה בעסקים קטנים מרחבי הארץ. באתר תוכלו למצוא גבינות, יינות,מאפים, שמן זית, מטבלים ואפילו מארזים לט"ו בשבט.

מארז פיקניק הכולל קרקרי כוסמין, גבינות קשות שונות, קונפיטורה ביתית וזיתים, יעלה לכם 199 ₪ בלבד (להזמין דרך אתר החברה, משלוח עד הבית ב-25 ₪)

מארז פיקניק המלקט
לרכישה דרך האתר לחצי כאן

קופסה מהשוק

מתגעגעות לריח של השוק בשישי צהריים? לטעימות של זיתים ופירות? בדיוק בשביל זה נוצרה "קופסה מהשוק" של חן ואלון קורן, שהחליטו להביא אליכן את הריחות והטעמים של שוק מחנה יהודה מירושלים. במארזים השונים, תוכלו למצוא את כל הדברים הכי שווים בשוק, החל מממרחים וכלה בדגים מעושנים ומאפים ירושלמים. המחירים נעים בין 290- 700 ₪, אבל מספקים חווית שוק בלתי נשכחת.

קופסה מהשוק מארז פיקניק
לרכישה דרך האתר לחצי כאן

 

מארזי פעילות

רוצות לעזור לחברה להעסיק שלושה ילדים בבית? מתחשקת לכן פעילות שוברת שגרה עם הבעל? תכירו את מארזי הבישול, האפיה והיצירה בבית.

בחנות של "דאשה" תוכלו להזמין "מזוודאשה" ליצירה עם הילדים, ולהכין מנורת לילה, תחפושת לתינוק ואפילו מטריות. המחירים נוחים והרעיונות יכולים להעביר שעתיים עם הילדים בכיף.

מחירים: החל מ-50 ₪ ומעלה, להזמנה דרך אתר החנות

מארזי פעילות מזוודות דאשה
לרכישה דרך האתר לחצי כאן

 

ואם בא לכן להעביר את הזמן עם הילדים בבית בצורה שאולי אפילו תתרום להם להתפתחות, המארז של מינטסורי זו אחלה דרך. הערכה המדהימה מכילה חוברת לימוד על אמנים, ערכת צביעה, ערכת עבודה עם שבלונות, צבעי אקריליק ומשטחים שונים מותאמים עבודת צבע. הכל ברוח השיטה המונטוסורית שנועדה לפתח עצמאות אצל ילדים ולעודד חשיבה יצירתית ומוטוריקה עדינה.

מחיר: 320 ₪, משלוח ברחבי הארץ בתשלום, להזמנה באתר החברה

מארז יצירה
לרכישה לחצי כאן

מארזי מתנה לאירועים משמחים

בא לכן להפתיע אהוב במשהו משמח? מארזי פוקסי בוקסי זו בדיוק הדרך! קופסא שמחה, שבתוכה יש אלמנטים משמחים מכל מיני עולמות, שמשתלבים ויזואלית ויוצרים סטייל שכיף ונעים לקבל במתנה.

מחיר: 139 ₪ ומעלה למארז, לא כולל משלוח באזור המרכז בלבד, לרכישה באתר החנות

מארזי מתנה פוקסי בוקסי
לרכישה באתר לחצי כאן

The little bow company

אם בא לכן ליצור מארז אישי למישהו קרוב, כזה שיצליח להכיל בדיוק את מה שהוא אוהב, כדאי לכן לבדוק את החנות המדהימה הזו שעשתה דוקטורט במארזים מדויקים למישהו מיוחד. נעל בית, שמפניה, מארזי טיפוח חלומיים, מארזי כלה, או מארז יום אהבה לגבר העסוק, הם רק חלק מהטאצ' האישי שנכנס במארזים שלהם.

מארזי מתנה
לרכישה לחצי כאן

רוצות לקבל חלק מהמארזים בכתבה בהנחה?
הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו דרך האתר ואולי תזכו בהנחות מטורפות! בקרוב אני אפרסם את ההנחות על המארזים הנבחרים בקרב חברות המועדון שלנו 😊

No items found.