עמוד בית > >

Roll your body

כמה עובדות על רולר הגוף החדש מבית even!

אחרי שכבר הכרנו את הרולר לפנים, זה הזמן לתת קצת תשומת לב לגוף שלנו. בטיימינג מושלם לתחילת הסתיו, שמביא איתו מזג אוויר קר ויבש, זו ההזדמנות המושלמת להעניק לגוף שלך לחות ביחד עם עיסוי נעים ומפנק אבל לא רק.

עיסוי עם רולר הגוף מסייע ב:

 הרפיה של שרירים תפוסים או מתוחים:
באמצעות שילוב של משיכות מוצקות ארוכות וקצרות על האזורים הפגועים, הזיזי בעדינות את הרולר בתנועות קדימה ואחורה, תוך הוספת לחץ נוסף בתנועה קלה על האזור הכאוב .
חזרי על כל אזור כרצונך, בתדירות הרצויה.

שיפור זרימת הדם:

אחת היתרונות המרכזיים של עיסוי עם רולר הגוף הוא הזרמת הדם שתורמת לקשת רחבה של תופעות כמו הפחתת דלקות, אגירת נוזלים, הפחתת צלוליטיס וורידים ברגליים, והפחתת כאבי מחזור.

  • התחילי מהחצי העליון של הגוף, הפעילי לחץ קל עד בינוני ממש מתחת לעצם הבריח ולאחר מכן גלגלי בתנועות קצרות ומהירות כלפי מעלה עד מעט מעבר לעצם הבריח.
  • על הזרועות, נעים במשיכות ארוכות כלפי מעלה מהמרפקים, מכוונות לבתי השחי. מגלגלים על כל אזור שלוש עד ארבע פעמים.
  • עבור החצי התחתון של הגוף, התחילי בלחיצה בחלק הפנימי של הירך כלפי מעלה לכיוון אזור המפשעה בכל צד של הגוף והניפי מעט את הרולר מצד לצד.
  • ברגליים: התחילי מכפות הרגליים, גלגלי עד הברכיים ולאחר מכן עד המפשעה. על גב הרגליים, גלגלי כלפי מעלה מהברכיים מעל גב הירכיים ולאחר מכן סביב הירכיים עד המפשעה.

עור חיוני וזוהר:

השימוש ברולר הגוף גורם לזרימת דם מוגברת לעור ובשל כך לאספקה של חומרים מזינים לתאים המרכיבים את העור. הוא תורם ליצירת תנאים אופטימליים לייצור סיבי קולגן, סיבים אשר מונעים היווצרות של קמטים ומגבירים את גמישות העור.

השילוב המושלם בין גוף ונפש:

קריסטל הרוז קוורץ ידוע כמפיץ תנודות אנרגטיות של אהבה, אהבה עצמית, ערך עצמי, אדיבות וחמלה. תני לכל הטוב הזה להתגלגל עליך.

יתרונות רולר גוף even
לרכישה לחצי כאן

המלצות even לשימוש עם רולר הגוף

  • מרחי קרם / שמן גוף על גוף נקי
  • מומלץ להכניס לקירור אם תרצי ליהנות מחווית עיסוי מרעננת יותר
  • שמרי על ניקיון הרולר. יש לנגב את ראש הרולר בעדינות ושמרי במקום נקי ויבש, הרחק מאבק.
  • שימי לב כי רוץ קוורץ היא אבן טבעית ויש שונות בצבע מרולר לרולר. הרולר יכול להישבר או להיסדק אם הוא נופל או ארוז ללא ריפוד הולם.

No items found.
קראי עוד על...