עמוד בית > >

5 האפליקציות שאת חייבת להכיר

אספנו עבורך את האפליקציות שישדרגו לך את הלייף!

1. Drink water מזכירה לנו לשתות מים

אפליקציה מתוקה וכיפית שעוזרת לך להתמיד בשגרת המים שלך. דרך תזכורות, ציורים ומערכת תפעול קלילה, תוכלי להגדיר לעצמך כמות כוסות מים יומית ולעמוד בה. האפליקציה מעוצבת בצורה של לוח כוסות מים ועושה חשק אמיתי לסמן עוד ועוד כוסות. היא תזכיר לך לשתות ואפילו תציג לך גרף שתיה שבועי וחודשי כדי ללמוד את הרגלי השתייה שלך. כיפית, קלילה ומוכיחה שיפור אמתי בשגרת המים היומית!

2. Wishupon מרכזת את הקניות שלך אונליין

אפליקציה חובה לכל מי שמוצאת עצמה עושה שופינג אונליין והולכת לאיבוד בין עגלות קניות ורשימות משאלה.
בימים בין סגר, לבידוד לקורונה, לעבודה מהבית, רוב הקניות שלנו עברו מהחנויות אל האונליין, ולפעמים זה יכול להיות מבלבל ואפילו מעצבן ומסורבל.
האפליקציה הפשוטה, מאחדת את עגלות הקניות שלנו ברחבי הרשת לעגלה אחת מסודרת ומאפשרת מקום אחד לרכוש בו את כל "רשימות המשאלות" שצברת לך ברחבי הרשת.
האפליקציה מאגדת בתוכה מאות מותגים וחנויות אונליין מוכרות ונותנת אפשרות לרכז את הקניות לאפליקציה אחת, עגלת קניות אחת. חוסך זמן מדהים.

3. Headspace מלמדת אותנו לעשות מדיטציה

דווקא עכשיו, בעידן של מגיפה עולמית, גם האחוז המאוזן ביותר באוכלוסייה, מוצא עצמו סובל ממתח וחרדות על בסיס שעתי. ועכשיו יותר מתמיד, אין יותר חשוב ממדיטציה ואיזון כדי לשמור על הבריאות שלנו. אפליקציית הדספייס היא אפליקציית המיינדפולנס הכי חמה בשוק כרגע שמציעה ספריית מדיטציות ידידותיות למשתמשת המתחילה. דרך היישומון ניתן להגדיר את משך המדיטציה לפי היכולת שלנו, החל מ 3 דקות ויותר ופשוט להתחיל לתרגל ולהכניס איזון לחיינו. היא מזכירה לך לתרגל, לנשום ולהתרכז ובעיקר מציעה אינסוף מדיטציות לכל מטרה, החל מירידה במשקל, דרך שינה ועד למצבי חרדה וחירום. מדובר באחת האפליקציות הממכרות ביותר, שעוזרת גם לאישה העסוקה והצינית בעולם, להכניס קצת מיינדפולנס לחיים.

כמה זה יעלה לכם: חבילת הבסיס היא חינמית ולאחר מכן אפשר לרכוש מינוי חודשי בעלות של 52 שקל או שנתי בעלות של 379.90 שקל (32 שקל לחודש)

4. Iperiod  לאייפון ו-my calendar  לאנדרואיד. מסדרת לך את המחזור החודשי

אפליקציה לנשים, שעושה סדר בכל הקשור למערכת הנשית שלנו. אחרי שתזיני את תאריך המחזור החודשי שלך מספר פעמים, המערכת החכמה תזהה את הסייקל החודשי שלך ואת צורת התנהגותו, זמני הביוץ החודשי וימי המחזור הממוצעים ונטילת תרופות, אם יש צורך. ככל שתזיני יותר מידע- תוכלי לקבל יותר התאמה מהאפליקציה לגבי המחזור האישי שלך. כל זה בגרפיקה כיפית ומתוקה שעושה חשק להיות במחזור!

iperiod
my calander

5. Duolingo אפליקציה ללימוד שפות מהנייד

דווקא עכשיו, שחצי עולם בסגר והחצי השני בבידוד, זה הזמן לאתגר את המוח ולהוסיף שפה חדשה לרזומה שלנו.

האפליקציה "דואלינגו" מציעה תרגול יומיומי קצר ללימוד כל שפה שתחלמו עליה, מצרפתית ועד סינית וטורקית. היא בנויה על פי שלבים, כשבכל פעם "נפתח" בפניכם שלב חדש נוסף לפי נושאים משפחה, קניות, טיולים וכן הלאה. מתחילים בשלב הבסיס שמלמד מילים יומיומיות פשוטות, ומתקדמים משם. דרך חזרה יומיומית על מילים בקול, משחקי מילים ומבחנים קצרצרים מעת לעת, תוכלו לתרגל משפטים וממש לנהל שיחה בסיסית שלמה בשפה חדשה. אם תרצו עזרה בהתמדה, תוכלו להגדיר תזכורת יומית באפליקציה והיא תזכיר לכם לתרגל את מה שלמדתן מדי יום בשעה שנוחה לכם ולפרק זמן מוקצב מראש. השתעממת בבידוד? לפחות עכשיו תוכלי לעשות שופינג אונליין גם באתרים בספרדית!

 כמה זה יעלה לכם: הגרסה הבסיסית מוצעת בחינם. המתקדמים יכולים לרכוש את "דואלינגו פלוס" שהופך את כל הממשקים של האפליקציה לזמינים ב- 33.90 ש"ח לחודש.

No items found.