עמוד בית > >

ניקוי פנים טבעי, יעיל וזול

כך תנקי את הפנים בלי תכשירים יקרים ורכיבים לא מוכרים

אם את רוצה לנהל אורח חיים בריא, מומלץ לשלב בו גם קוסמטיקה טבעית, "ירוקה" ומינימליסטית, כשהמטרה היא להשתמש במעט תכשירים, טבעיים בלבד ולא בכאלו שמכילים *גם* רכיבים טבעיים. זה אפשרי, זמין וזול בהרבה מכל שימוש במוצר עם שם מוכר.

ניקוי יסודי של הפנים הוא הבסיס לשמירה על עור בריא, חלק ומטופח לאורך זמן. במהלך היום העור אוגר לכלוך ושומנים, הן כתוצאה מזיהום האויר והן כתוצאה משימוש בקרמים ואיפור. כשהעור אינו נקי, ו"חסום" בלכלוך, תאי עור מתים והפרשות שומניות, חומרי ההזנה לא יחדרו ביעילות והיכולת הטבעית של העור לנקז רעלים, תפגע.

רצוי ומומלץ לנקות את הפנים פעמיים ביום עם מגבת חמה. פעם אחת בבוקר - כדי להסיר לכלוך שצברנו במהלך השינה מהכרית או מזיעה, ופעם אחת בערב - כדי להסיר את הלכלוך שנצבר על העור במשך היום, לפני מריחת קרם/סרום לילה.

במידה והשיגרה שלך אינה כוללת איפור יום־יומי, את יכולה להסתפק בניקוי פנים באמצעות מגבת. השתמשי במגבת פנים שהורתחה במכונת כביסה בטמפרטורה של 90 מעלות, טבלי אותה במים חמים בטמפרטורה שנעימה לך, סחטי את שאריות המים וטפחי בעדינות מאזור המחשוף, דרך הצוואר ועל כל הפנים.

החום של המגבת מסייע בהרחבת כלי הדם ופתיחת הנקבוביות. סיבי המגבת מסירים שאריות זיעה ולכלוך שנדבקו לעור מבלי לפגוע במרקמו ובשמנוניות הטבעית שלו, ולאחר הניקוי העור מוכן למריחת קרם/סרום לבחירתך.

סט 4 מגבות מבית FOX HOME לרכישה

אם את מתאפרת, תצטרכי חומר שמנוני להסרת האיפור לפני הניקוי עם המגבת. טפטפי על כריות האצבעות מספר טיפות של שמן חוחובה או אובליפיחה ועסי את אזור הפנים והצוואר.
לאחר מכן, השתמשי במגבת פנים חמה ונקי את הפנים בעדינות. סיימי במריחת קרם/סרום לבחירתך.

שמן חוחובה טהור של Now Solutions (לרכישה)

שמן אובליפיחה טהור של Leven Rose (לרכישה)

בחנויות הפארם ניתן למצוא היום מגוון תכשירים לניקוי הפנים על בסיס שמן חוחובה או שמן אובליפיחה, שני שמנים טבעיים בעלי איכויות מעולות לכל הדעות. שני השמנים מתאימים לכל סוגי העור ומסוגלים גם לנקות וגם להזין את העור כדי לא להשאירו חשוף לאחר הניקוי.

שימי לב שמכיוון שאלו שמנים טבעיים, אין להם חיי מדף ארוכים ולכן הם טובים לתקופה מוגבלת בלבד. חברות שמבקשות להאריך את חיי המדף מוסיפות חומרים משמרים ו/או חומרים מחקי הורמונים שעלולים להכיל אלרגנים. בסופו של דבר, את משלמת הרבה כסף על מוצר בעל שם, על אריזה יפה ועל עוד כל מיני חומרים לא רצויים, כשבעצם את יכולה לרכוש את השמן המקורי במחיר נמוך ובכמות שתספיק לך עד שתוקפו יפוג.

עלמה דגן, מטפלת מוסמכת ברפואה סינית
וברפואה סינית אסתטית.


@alma.naturalaesthetics

No items found.