עמוד בית > >

איך תכירי את בעלך בתור לבית מרקחת

המדריך לרווקה הנחשקת בזמן קורונה

מה עושים כשאין פאב להפגש בו? איך מכירים אנשים חדשים בזמן סגר? מה לובשים לדייט בזום? ומי האמיצה שהולכת על נשיקה ראשונה בלי פחד להדבק בקורונה?

קבלו את המדריך לרווקה הנחשקת בזמן מגיפה עולמית.

1.    אל תפחדי מאפליקציות היכרות

אם את מאלו שסולדות מאפליקציית היכרות ובטוחה שהן נחלת הגברים הנואשים והחרמנים, תחשבי שוב. בימים כאלה במיוחד, העולם כולו עבר לדיגיטל, ואם רוב הפנויים-פנויות היו שם לפני המגיפה, היום כולם שם בלי יוצא מן הכלל, גם הנחמדים. זה הזמן לתת קצת אמונה בטכנולוגיה, לחייך יפה ולפתוח פרופיל חמוד ברשת. זה לא אומר שאת חייבת להיות בכל האפליקציות, אבל כדאי לבחור שתיים-שלוש שהחברות ממליצות ולהתחיל להיות פעילה. גם ככה את מבלה רוב הזמן מול הפלאפון, אולי תצא משם גם זוגיות. ואם לא- היי, עשית סמול טוק. זה הרבה יותר ממה שרוב האנשים בסגר עושים, רווקים או לא. ואם החלטתם להיפגש, דייט פשוט עם יין בפארק הוא דווקא די רומנטי.

 

2.    היציאה לסופר היא לא רק לקניות

נשמע מצחיק והזוי (מה לא בתקופה הזו?) אבל בזמנים בהם כל מתחם סגור לקהל, אותם מקומות שכן פתוחים בזמן הסגר, יכולים להיות אחלה הזדמנות להכיר בני זוג. חתונה מצומצמת, בית מרקחת ואפילו שבעה לא עלינו, הם כבר לא סתם סידורים מעיקים, הם זירת דייטינג אמיתית. אז בפעם הבאה שאת יוצאת להתאמן בפארק, או הולכת לנחם חבר שאיבד את סבא, זה הזמן לעלות על הלוק הכי שווה שלך ולפקוח עיניים לפרטנרים פוטנציאליים. נכון, המסיכה מורידה חמישים אחוז מכושר האבחנה, אבל אולי זהדווקא יהפוך אותנו לקצת פחות שיפוטיות על מראה חיצוני.

 

3.    לפתוח את הx-files

אם יש משהו אחד ברור לכולם, זה שהתקופה הזו כל כך נוראה, שהיא גורמת לך להעריך כל פיסה מהחיים הקודמים שלנו. אותו בחור שסיננת לפני שנה בגלל שלעס עם פה פתוח, מרגיש פתאום כמו דייט מושלם לסרט בנטפליקס. וזה שהעפת אחרי שני דייטים בגלל שיער דליל, נראה חתיך מתמיד. אז אולי זה הזמן לחפור קצת בסל המשומשים שמיהרת לפסול, ולתת צ'אנס נוסף.  

 4.    דייטים בזום

ואם התמזל מזלך והצלחת לעבור את משוחת ההיכרות, עכשיו הגיע השלב היותר מאתגר- הדייט עצמו. ואם למרות שזה נשמע הזוי לחלוטין, יש מספר לא מבוטל של רווקים שיוצאים לדייט בזום. כן שמעת נכון, לא רק ראיונות עבודה ופגישות טרנסאטלנטיות, גםחיי אהבה עברו אל מסך המחשב. נכון, לא הכי רומנטי, אבל כשאין אפשרות להפגש בלייב, זו אופציה לא רעה לשיחות ארוכות על כוס יין. זה הזמן לדפוק הופעה, להתאפר ולמזוג כוס יין על הספה, לדייט ראשון מהעתיד. לא אידיאלי, אבל לפחות לא צריך לדאוג מריח פה!

 

5.     היכרויות דרך חברים ומשפחה

אם פעם היית משתבללת כשהדודה רצתה להכיר לך את השכן, או מסרבת מיד לזוג חברים שנשבעו שהחבר שלהם הוא בעלך הבא, היום אולי כדאי להתגבר על המבוכה ולתת הזדמנות. דווקא בזמנים שהאפשרות להכיר באופן ספונטני כמעט לא קיימת, היכרות דרך אנשים משותפים היא לא רעה בכלל.  זה הזמן, יותר מתמיד, לוותר על האגו ולשדר לסביבה שאתן מעוניינות. ארוחות עם חברים, שיחות עם חברים מהעבודה ואפילו בשולחן המשפחתי. החיפוש אחרי אהבה ושותף לחיים הוא המטרה הכי טהורה והכי ראויה בעולם הזה. וזו נקודה שמקבלת משמעות עצומה דווקא בזמנים כאלו שמדגישים את ה"לבד" ואת הצורך במערכת יחסים. ואם לא תגידי שאת מחפשת זוגיות, איך ידעו?

 

נסכם בזה שאין ספק שזו תקופה קשה לכולם, ולשוק הפנויים עוד יותר. יש תחושה כללית של מצב קפוא ולעיתים זה נראה כאילו אנשים לא יחזרו לדייטים אף פעם. אבל אנחנו כאן כדי לעודד ולהגיד שהכל עובר בחיים. וגם בתקופות כאלו, צריך לנסות ולשמור על האמונה באהבה. ואם כבר אופטימיות, תהני מהעובדה שאת יכולה לרבוץ מול נטפליקס עם מסיכת פנים ואין לך ילדים על המוח כמו אצל החברות העייפות שלך.

יאללה תעלי על השמלה הכי יפה בארון וצאי לקנות חלב, מי יודע, אולי תפגשי את אהבת חייך ליד מקרר העופות.

No items found.