עמוד בית > >

20 דקות בשביל 6 קוביות זה כל מה שאת צריכה

אספנו עבורך את שיטות האימון הקצרות והאפקטיביות ביותר שקיימות היום

לפעמים מספיק סטורי אחד של חברה ספורטיבית, או שכנה מאמנת, כדי לגרום לך לפהק על הספה ולהריץ עוד פרק בנטפליקס. מרגיש כאילו ככל שהתקדמנו טכנולוגית, יותר ויותר אנשים התחילו לעסוק בספורט, ולכולם פתאום יש יותר זמן ממך! פונקציונאלי, TRX, טבאטה, פילאטיס, HIIT ובלה בלה בלה... כל מושג חדש מעייף כמעט כמו האימון עצמו ואנחנו נשארות בעיקר עם בלאגן בראש ובטן רופסת.

אבל אנחנו כאן כדי להגיד לך, שזה לא חייב להיות ככה. ותאמיני או לא, אבל יותר ויותר מחקרים מהשנים האחרונות מגלים שממש לא חייב לשרוף שעה מהיום, כדי לשרוף קלוריות של הפוך על חלב. עולם הפיטנס מדבר על כך שמספיקות 20 דקות ביום כדי להגיע לתוצאות אמיתיות. 20 דקות(!) כדי להגיע לקוביות בבטן, טוסיק מוצק וזרועות שריריות, אמיתי! זה פחות מפרק של"חברים".

ואם כבר טכנולוגיה, אספנו בשבילך את המקומות הכי שווים אונליין להיכנס לכושר, ומהר!

האפליקציה היומית של JILLIAN MICKAELS

חלקכן יזהה אותה מ"לרדת בגדול" ארה"ב, בתור המאמנת הקשוחה שצעקה על כולם, חלקכן אולי מהריאליטי שהשתתפה בו עם בת זוגתה. כך או כך, ג'יליאן מייקלס היתה בין הראשונות להבין ולדייק את האימון היומי ולהתאים אותו לאורח החיים המודרני העמוס שלנו.

ג'יליאן מייקלס

האפליקציה מציעה עשרות תוכניות אימון מותאמות אישית, החל מ"אחרי לידה" ועד להכנה למרתון ואפילו תוכנית אימון בהריון מחולקת לשלישים. בכל תוכנית מאות תרגילים שונים המשלבים את עולם הפיטנס, TRX, יוגה וכוח. האימונים לא מצריכים ציוד ובנויים לחלוטין למתאמנת המתחילה בסלון הבית. יחד איתה, תוכלו להישקל כל שבוע, לבנות תפריט והכי חשוב- להתאמן במשך 20 דקות ביום בלבד ולראות תוצאות.

חשוב לציין שמדובר באפליקציה בתשלום חודשי של 30 ₪, אבל התמורה שהיא נותנת שווה הרבה יותר. בעזרת האפליקציה וקלות התפעול, תוכלי להתאמן גם בשטיח המלון בחופשה, וגם על הדשא בפארק ולהתחיל להתמיד מבלי להרגיש מחויבת לתוכנית אימונים מאיימת. בהחלט שווה מחיר של 2כוסות קפה לחודש.

אימונים עם פמלה רייף

דוגמנית הפיטנס שמתחזקת חשבון אינסטגרם עם 6.5 מיליון עוקבים, יודעת דבר או שניים על תוכניות אימונים מדויקות. אם אין לכם כוח לחשוב יותר מדי או לחפור ברשת אחרי אימון מושלם, הצצה בעמוד היוטיוב המסודר למופת שלה (גרמניה, בכל זאת) יעזור לכם לעשות וי על האימון היומי הכי אפקטיבי אונליין. מספיקה הצצה קטנה אל הבטן המחולקת ל-6 של הגברת רייף כדי לעורר מוטיבציה לקום מהספה ולהתחיל איתה אימון על השטיח.

האימונים החינמיים מסודרים לפי קטגוריות, וגם מתאמנת מתחילה ועייפה יכולה למצוא לעצמה אימון מהיר ויעיל. ההמלצה שלנו היא תמיד לבחור באימון גוף מלא (TOTALBODY WORKOUT) ופשוט להיכנס לזה. רוב האימונים המרוכזים יהיו 10-20 דקות, מותאמים לסלון הבית ולא דורשים ציוד.

ערוץ היוטיוב של פמלה

מעבר לגוף המושלם והתרגילים המדויקים, מה שכיף באימונים של פמלה הוא הפלייליסט המשובח שמתלווה לאימונים, וזה שהיא כל כך מפורסמת שאפילו מביאה מדי פעם את הזמר לאימון משותף, בזמן שהשירים שלו מתנגנים (נגיד, אימון עם ג'ייסון דרולו). בעמוד האינסטגרם שלה תוכלו להצטרף לאימוני לייב מעת לעת, ולהאזין לפודקאסטים ולסרטונים בנושאי תזונה וכושר.

ערוץ היוטיוב MADFIT

אחד הערוצים היותר נוחים, מדויקים ויעילים לאימונים יומיים קצרים וקולעים. הערוץ, ששייך למאמנת הכושר מאדי לימבורנר, מציע עשרות אימונים מסוגים שונים, באורכים שונים, החל מאימון גוף מלא, ועד אימוני ישבן, בטן, פילאטיס ואימוני ריקוד. המאמנת החטובה שמגיעה מעולמות הריקוד, מתחזקת מיליון עוקבים באינסטגרם, ומציעה סרטונים המחולקים לפי אזורי גוף או משך זמן. ואם את לא בטוחה איפה להתחיל, ההמלצה שלנו- לכי עם האימון הכי כללי, באורך ממוצע של – 20 דק. ואם לא מצאת משהו מדויק- תוכלי לחבר לעצמך אימון שלם הבנוי מכמה אזורי גוף שמציעה מאדי. הכי חשוב, לזכור שגם אימון של 15 דק' כל יום, עדיף על אימון אחד ארוך בשבוע, ובטח ובטח- עדיף על כלום.
האימונים חזקים, טובים ואפקטיביים, והכי חשוב-  קצרים וקלים לתפעול דרך הטלפון ובכל מקום.

אימונים הוליסטיים עם מליסה ווד

אחד השמות הכי חמים בעולם הוולנס היא ללא ספק מליסה ווד. היא אמא צעירה שהקדישה את חייה לגישת המיינדפולנס, לשם כך הקימה אתר בריאות המציע שלל אימונים קצרים בנוסף לדרך חיים מאוזנת, תרגולי מדיטציה ותוכנית אכילה ואימונים הוליסטית שבועית. בשונה משאר אושיות הרשת בתחום, מליסה מציעה בנוסף לאימונים הקצרים והמדהימים שלה, דרך חיים של תקשורת עם הגוף, אכילה מודעת והרבה רוחניות ודגש על הנפש ולא רק הגוף.
באתר ניתן לבחור באימונים ותפריטים בלבד, ואפשר גם להצטרף בתשלום לתוכנית שלמה הכוללת אימונים יומיים, תפריט אכילה מאוזן ועוד.

הנציגה הישראלית -אפליקציית "בוסט"

אפליקציית כושר מבית הסטודיו של רוני דואני, שמציעה אימוני אונליין שונים וקצרים מכל תחומי הכושר. יוגה, כוח, פילאטיס ואפילו הליכת 2 ק"מ בבית.
העלות היא 99 ₪ לחודש ללא הגבלה, וללא צורך במנוי חודשי למכוני הכושר של הרשת.

לאתר הסטודיו

No items found.