עמוד בית > >

הום סטיילינג בכמה צעדים פשוטים

כך תעצבי את לוח ההשראה שלך לעיצוב הבית

אני מודה ומתוודה שבמבחן קבלת ההחלטות אני מגרדת את ה"עובר" מאז ומתמיד ועכשיו כשאני בהריון אפשר להגיד שאפילו לא הופעתי למבחן.
כשמצאנו את הבית החדש שלנו, המוח שלי התחיל לעוף לכל כיוון עיצובי שניתן לדמיין. ברמה כזאת שהייתי מתעוררת באמצע  וחורשת על כל אתר/אינסטגרם שקשור איכשהו לעיצוב חללים .ואז למזלי יצרה איתי קשר טליה שהיא טליה חיימוביץ׳, הנדסאית אדריכלות ועיצוב פנים וממש מתחילת השיחה הבנתי שמעכשיו הכל הולך להיות פשוט יותר.
השאלה הראשונה ששאלתי אותה היא "מאיפה מתחילים"?

אז מתוך מחשבה שלא על כולנו נופלת משמים טליה, ביקשתי ממנה שתנסה לפשט את תהליך העבודה עבור הקוראות של even

אז הדרך לעיצוב החלל מתחילה כאן!

כדי להרגיע את המצפון, אנחנו מבטיחות לעצמנו שבדירה הבאה לא נזניח אף קיר, הריהוט שנלקט ידבר באותה השפה, על כל חלון ערום נשים איזה וילון וגוף תאורה יאיר וייחד כל פינה.
ואז מגיע המועד– ויש כ"כ הרבה דברים שצריך לדאוג להם, לתמרן ולארגן. עיצוב הבית הופך מבלבל ומאתגר.
מאיפה מתחילים ואיך? איך כל תמונות ההשראה שאספנו במשך שנים הופכות רלוונטיות לחלל המיועד.

הכנת MOOD BOARD כבסיס להתחלה ב 5 שלבים פשוטים:

1. על פינטרסט שמעת? אם עדיין לא, זה לגמרי הזמן. נעים להכיר– רשת חברתית המבוססת על תמונות השראה בכל תחום בחיים ומכל העולם. אם את כבר וותיקה שם, בוודאי יש לך אוסף תמונות שאספת במהלך השנים. כנסי ללוח שלך ומייני את התמונות לפי חללים / נושאים. אם לא, פשוט תתחילי לגלוש ברשת ולחפש תמונות שעושות לך את זה.
לבסוף, שמרי לך אחת לכל חלל שעושה לך נעים ורגוע בבטן. עדיין לא בטוחה מה הכי עושה לך את זה? אם תהיי מספיק קשובה לעצמך, תוך מספר דקות את כבר תדעי מי המנצחת.

 

2. הדביקי לך אותה על קובץ פאוור-פוינט וממנה תדגמי את הצבעים הכלליים והאלמנטים שמופיעים, שימי לב לצבע הקירות/טפטים, מהו סגנון של גוףהתאורה? מה הניחו על המדף הפתוח או באיזו מסגרת השתמשו שם לתמונה?

 

3. אחרי שניתחת והבנת ממה התמונה המנצחת שלך מורכבת, את לגמרי יכולה לגשת לשלב ההורדה לשטח. שוטטי באתרים לעיצוב הבית שאת מכירה ותתחילי לשמור פריטים ספציפיים שבאמת ניתן לרכוש והמראה שלהם עומד בקנה אחד עם התקציב.

 

4. הדביקי הכל על לוח ההשראה שלך, כולל גוון הקיר הנבחר ותוודאי התאמה בין הפריטים.
אני ממליצה להדביק בלוח ההשראה גם את הריהוט הקיים כדי לראות איך הכל מתחבר יחד.

 

5.  לבסוף, תארגני לך יום חופש, שימי סניקרס נוחות וקחי לך קפה קר (או חם) ותתחילי לרכוש מהקיים בחנויות כשהקו המנחה שלך במועדפים – זה המוד בורד שהכנת בעצמך.

צירפתי לכן את המוד בורד שטליה בנתה לי ובקרוב תוכלו לראות את התוצאה הסופית!!

הום סטיילינג למטבח
לוח השראה למטבח

הום סטיילינג לחדר ילדים
לוח ההשראה לחדר של שיינא

הום סטיילינג לחדר ילדים
לוח ההשראה לחדר של אניה

 

בהצלחה !

 

טליה חיימוביץ׳

הנדסאית אדריכלות ועיצוב פנים

תמיד אני אומרת שיהיה יפה אבל לפני זה-ולא פחות חשוב זה תכנון וארגון יסודי של החלל אליו אנחנו עתידים להיכנס. רק ככה נבטיח לעצמנו את הדירה שדמיינו עליה.

לאתר של טליה

No items found.