עמוד בית > >

מאמי אני לא יודע מה אני רוצה

5 המתנות הכי שוות לגבר שלך

יש 5 שפות לאהבה ואחת מהן היא שפת המתנות. לא כולם מרגישים נאהבים כשהם מקבלים מתנה חומרית, אבל הידיעה שמישהו חשב עליך, הלך, בחר, קנה, עטף ורשם ברכה לא משאירה אף אחד אדיש. לא בצד שלנו הנשים ולא בצד שלהם הגברים.

אם גברים מנסים לפענח מה נשים רוצות, אז אנחנו הנשים נותרנו עם התסכול שגברים לא רוצים כלום! לא צריכים כלום! והגבר הפרטי שלי, אני מודה, יכול לחיות על אדים.

בחרתי 5 מתנות שכל גבר ישמח לקבל גם אם לא יודה בזה

1.    רמקול של מרשל

מרשל היא חברה בריטית המתכננת ומייצרת רמקולים, אוזניות, מגברי מוסיקה ועוד מגוון מוצרי אודיו באיכות סאונד מנצחת. הגבר שלך זוכה ברמקול איכותי בטירוף ואת יכולה להתנחם בזה שהוא יפה בטירוף ולא תוקע את העיצוב הביתי שלך

לרכישה לחצי כאן

 

2.     תיק גב הוא פשוט מסוג הדברים שגבר צריך ומשתמש אבל עד שזה לא נקרע או נפרם או מתפורר, הוא לא ירכוש חדש, הוא גם לא יבין מה הטעם.

לרכישה לחצי כאן

 

 

3.     תחתונים- אם אני לא עושה מיון במגירת התחתונים של טוהר עוד יכולתי למצוא שם תחתונים של נבחרת הכדורסל מהימים העליזים של טוהר כשחקן ואין יותר סקסי מתחתונים של קלווין קליין וזה סטטוס קוו חברות!!

לרכישה לחצי כאן

 

 

4.     אקדח מסג'- תאמינו לי שהגברים שלכן ישירו לכן "אשת חיל מי ימצא" ואתן תהיו פטורות מעבודת כפיים וכאן מדובר בווין ווין סיטואיישן

לרכישה לחצי כאן

 

5.    מאני קליפס- כי מה גבר רוצה יותר מלהחזיק את הכסף חזק וקרוב אליו. פשוט, נקי, מתכתי בלי חוכמות

לרכישה לחצי כאן

מחכה לקבל הודעות תודה מהגברים שלכן, אחרי שהתרגלתי שרובם כועסים עלי..

 

No items found.